مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-27سياسي

دیدگاه| آقای استاندار، لطفاً تناقض موجود را رفع کنید، آبیک نفس ندارد!


در آستانه سفر استاندار محترم قزوین به شهرستان آبیک هستیم و لازم است نکاتی را که ایشان در سفر اردیبهشت ماه امسال خود به آبیک داشتند خاطر نشان سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سیدفرهاد حسینی، فعال رسانه ای در یادداشتی نوشت: در آستانه سفر استاندار محترم قزوین به شهرستان آبیک هستیم و لازم است نکاتی را که  ایشان در سفر اردیبهشت ماه امسال خود به آبیک داشتند خاطر نشان سازیم.

یکی وعده رسید ن آب در هفته دولت به آبیک بود که البته در نشست خبری اخیر قول تحقق آن تا پایان سال را دادند و دیگری درباره حفظ طبیعت بکر شمال آبیک و عدم صدور مجوز برای معادن بود.

آقای استاندار، شما در آن روز فرمودید در گذشته متأسفانه مجوزهایی داده شده و یک منطقه بکر گردشگری در معرض نابودی است، این منطقه به حوزه گردشگری اختصاص پیدا می کند و در آینده شاهد تحول حوزه گردشگری استان در این منطقه خواهیم بود .

از سوی دیگر، نمایندگان محترم مردم در مجلس و برخی مسؤولان استانی از معاونین تا مدیران کل براساس مصوبه استانی صدور هرگونه مجوز معادن را منتفی اعلام کرده و بر حفظ پیغمبرکوه و محیط زیست آن و ایجاد بستری برای توسعه گردشگری در این منطقه تأکید کردند.

حتی حرف از سرمایه گذاری پردیسبان و سایر شرکت های بخش خصوصی برای گردشگری در این منطقه به میان آمد و پیگیری هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدگاه| آقای استاندار، لطفاً تناقض موجود را رفع کنید، آبیک نفس ندارد!

دیدگاه| آقای استاندار، لطفاً تناقض موجود را رفع کنید، آبیک نفس ندارد!